1. НАУКА – ПРАКТИЦІ


1.1. Волощук Іван Степанович, Рудик Ярослав Михайлович.

Вроджене і набуте в обдарованості або чи зможемо ми за посмішкою намалювати Чеширського Кота


1.2. Кравчук Ольга Павлiвна.

Розширення дидактичного інструментарію вчителя в умовах профільного навчання (за результатами польових дидактичних досліджень)


1.3. Кузьменко Галина Василівна.

Від STEM до STEAM-освіти: ключові аспекти на прикладі ініціатив уряду США


1.4. Лавренова Марія Василівна, Лалак Наталія Володимирівна, Фенчак Любов Михайлівна, Молнар Тетяна Іванівна.

Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи


1.5. Шевчук Лариса Дмитрівна.

Основні тенденції неперервної професійної підготовки майбутніх учителів математики у США



2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД


2.1. Бондаренко Валентин Володимирович, Худякова Наталія Юріївна, Давигора Юрій Ігорович, Русанівський Сергій Віталійович.

Формування професійних умінь та навичок у майбутніх правоохоронців під час фахової підготовки


2.2. Горбань Леся Володимирівна.

Принципи та етапи розроблення освітньої програми спеціалізованої освіти наукового спрямування


2.3. Ягодзінський Віталій Петрович, Кісілюк Олександр Миколайович, Стасюк Віктор Миколайович, Іванов Сергій Володимирович.

Характеристика психоемоційного стану курсантів, які у процесі навчання займалися спортом


2.4. Мелешко Віра Василівна.

Особливості організації освітнього процесу в науковому ліцеї




3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ


3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Інтегративні методи і технологія експертизи та корекції формування компетентностей конкурентоспроможності особистості в умовах інноваційної діяльності (частина 1, початок.)



4. МАЙСТЕР-КЛАС


4.1. М’ясоїд Галина Іванівна, Юсипіва Тетяна Іванівна, Зіміна Ірина Володимирівна.

Кейс-стаді в навчанні біології у 6-му класі: покращення освітнього середовища та мікроклімату кабінету біології



5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ


5.1. Козак Іван Федорович.

Авторська програма «Сторінками історії селища Гостомель»


5.2. Мегалінська Ганна Петрівна, Постова Катерина Григорівна, Білик Жанна Іванівна, Даниленко Євген Володимирович.

Програма секції «Охорона довкілля та збалансоване природокористування. Лісознавство. Агрономія»



6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ


6.1. Довга Марія Ігорівна.

Структура творчого потенціалу: пошук універсальних компонентів



7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ


7.1. Рудик Вікторія Зіновіївна.

Талановита переможниця олімпіад



8. АНАЛІТИКА


8.1. Новогородська Марина Максимівна.

Аналіз вітчизняного та світового досвіду з діагностування професійно важливих якостей обдарованої особистості


8.2. Якимова Ірина Олександрівна, Міленіна Мілєна Михайлівна.

Результати системно-статистичного аналізу даних обдарованих учнів України за дослідженням PISA-2018



 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019