1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Тесленко Валентин Вікторович.
Окремі аспекти системи управління персоналом
1.2. Федорова Ніна Федорівна.
1.3. Сіткар Віктор Ілліч.
Взаємозв’язок субкультури, вчинку та психосоціального розвитку
1.4. Засєкіна Тетяна Миколаївна.
Технології інтегрованого навчання природничих предметів у закладах загальної середньої освіти
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Ємець Олена Миколаївна.
2.2. Замелюк Марія Іванівна.
Екологічна стежка як компонент розвитку екологічної компетентності дітей дошкільного віку
2.3. Добровольська Наталья Анатоліївна, Андросович Ксенія Анатоліївна.
Сучасний стан сфери зайнятості щодо соціального захисту творчої молоді
2.4. Сологуб Анатолій Іванович, Луценко Тетяна Миколаївна.
Науковий діалог в середній креативній природничій освіті
2.5. Муранова Наталія Петрівна, Волярська Олена Станіславівна.
2.6. Поліхун Наталія Іванівна, Постова Катерина Григорівна, Сліпухіна Ірина Андріївна.
Виклики дистанційного навчання
3. МАЙСТЕР-КЛАС
3.1. Партей Роксолана Петрівна.
3.2. Чернецька Олена Іванівна.
Позакласний виховний захід «Андріївські вечорниці»
4. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ
4.1. Магдисюк Людмила Іванівна, Ковальчук Людмила Іванівна, Павлова Богдана Василівна.
4.2. Півторак Тетяна Михайлівна.
Виховний захід «Ми – творці власного життя»
5. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
5.1. Кравчук Ольга Павлівна.
Щоденникові карантинні еколого-економічні дидактичні роздуми (продовження, початок у журналі № 2, 2020 р.)
6. Я ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
6.1. Волченко Ніна Ігнатівна.
7. АНАЛІТИКА
7.1. Волощук Іван Степанович, Рудик Ярослав Михайлович.
Концепції інтелекту: поступ вперед чи рух по зачарованому колу
7.2. Міленіна Мілєна Михайлівна, Якимова Ірина Олександрівна.