1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Тесленко Валентин Вікторович.

Місце і роль людського персоналу в організації

 

1.2. Волощук Іван Степанович, Шуленок Олександр Сергійович.

Задатки і здібності: що ми про них знаємо і що хочемо знати

 

1.3. Выборнов Сергей Ахтямович, Хужаев Алижон Атабекович.

Некоторые аспекты аддитивных технологий в образовании

 

1.4. Вержибок Галина Владиславовна.

Проекция идей Л. Выготского и принципа культурного опосредствования в контексте анализа гендерных отношений

 

1.5. Іванова Наталія Володимирівна.

Наратив казки в реалізації програми «Філософія для дітей»

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Рева Олексій Миколайович, Камишин Володимир Вікторович, Радецька Світлана Валеріївна, Липчанський Володимир Олександрович.

Кібернетичний підхід до встановлення нечіткої міри розпізнавання рівнів академічної обдарованості як показника управління освітнім процесом

 

2.2. Аніщенко Наталія Вікторівна, Вдовенко Вікторія Вікторівна.

Організація календарно-обрядових свят як складова методичної підготовки педагогів-організаторів до морального виховання учнів

 

2.3. Iryna Panferova, Liudmyla Tomchani.

Competence Integration of Language Profciency in the Process of Teaching Foreign Languages

 


 

3. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ


3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Дослідження професійних інтересів і вподобань оптантів, показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості (частина 3.)

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Ромасишин Галина Петрівна.

Правовий статус підприємця (Навчальне заняття для учнів 9–11 класів)

 

4.2. Усманова Манзура Наимовна.

Проектирование модельного лекционного занятия на тему «Память» на технологической основе

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ

 

5.1. Васіна Вікторія Анатоліївна.

Конспекти домінантних музичних занять

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Кравчук Ольга Павлівна.

Карантинні еколого-економічні дидактичні роздуми (без претензії на оригінальність, інноваційність, системність і класичність)

 

6.2. Гавриленко Тетяна Іванівна.

Розвиток науково-дослідних інтересів учнів на заняттях хімії та біології

 


 

7. Я ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Ємець Олена Миколаївна.

Наш навчальний заклад пишається творчими особистостями 

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Бороденко Ольга Сергіївна.

Умови розвитку креативності майбутнього вчителя

 


 

9. РЕЦЕНЗІЇ

 

9.1. Ковальчук Юрій Мефодійович.

Теоретико-прикладний аналіз досліджень психології та педагогіки креативного розвитку обдарованої особистості 
 

 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019