1. ВІД РЕДАКТОРА

 

1.1. Корисні освітні онлайн-ресурси для дітей

 


 

2. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

2.1. Тесленко Валентин Вікторович.

Особливості створення регіональної моделі соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями

 

2.2. Пионтковский-Выхватень Богдан Александрович.

Образование как фактор государственной экономики

 

2.3. Шестакова Тетяна Віталіївна.

Функціональний склад професійного самоменеджменту вчителя початкових класів

 


 

3. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

3.1. Ферт Ольга Григорівна.

Особливості інклюзії дітей з подвійною винятковістю в освітнє середовище

 

3.2. Балашов Едуард Михайлович.

Метакогнітивна усвідомленість та навчальна мотивація студентів

 

3.3. Пронтенко Костянтин Віталійович, Ягодзінський Віталій Петрович, Юр’єв Станіслав Олегович.

Вплив занять спортом на результати освітньої діяльності курсантів вищих військових навчальних закладів України

 

3.4. Барабанов Родион Евгеньевич.

Практика психолого-акмеологического и педагогического сопровождения юношей и девушек с особыми образовательными потребностями (на примере патологии голоса) как способ развития качества жизни

 


 

4. НАУКОВИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ


4.1.
Чудакова Вiра Петрiвна.

Діагностичний інструментарій дослідження професійних «інтересів» і «сфери визначення вподобань» оптантів, показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості

 


 

5. МАЙСТЕР-КЛАС

 

5.1. Усманова Манзура Наимовна.

Модельное лекционное занятие по теме «темперамент» (внедрение икт в преподавании психологических дисциплин)

 

5.2. Нажмиддинова Максуда Исаевна.

В человеке должно быть все прекрасно: и лицо, и одежда, и душа, и мысли

 


 

6. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЄКТИ

 

6.1. Васіна Вікторія Анатоліївна.

Конспекти домінантних музичних занять

 


 

7. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

7.1. Ласкова-Ярмоленко Анастасія Олександрівна.

Використання комп’ютерних ігор в освітньому процесі у визначенні і розвитку обдарованості

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Федорова Ніна Федорівна.

Сторінками праці Гі Лефрансуа «Психологія для вчителя»

 

8.2. Ковальова Оксана Анатоліївна.

Аналіз досвіду Об’єднаних Арабських Еміратів з освіти обдарованих учнів

 

 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019