1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Тесленко Валентин Вікторович.
Науково-теоретичні засади регіональної системи соціально-педагогічної реабілітації дітей з вадами зору та їх інтеграції у суспільство
1.2. Voloshchuk Ivan, Shulenok Oleksandr.
Creative Component of Educational Process: One Step Ahead, One Step Back
1.3. Полторак Наталія Григорівна.
Сутність і завдання освітньої підготовки фахівців заочної форми у закладах вищої освіти
1.4. Коврігіна Лілія Михайлівна.
Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами
1.5. Мелешко Віра Василівна.
Теоретичні засади виявлення інтелектуальної обдарованості учнів старшого шкільного віку у закладах освіти
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Флярковська Ольга Василівна.
Психолого-педагогічні умови формування соціальної компетентності підлітків
2.2. Лаптєва Наталія Леонідівна.
Самоефективність фахівця: аналіз нелінійних регресійних моделей
2.3. Лісовий Оксен Васильович, Савченко Ірина Миколаївна, Храпач Ганна Сергіївна.
2.4. Мельник Марина Юріївна.
Професійна орієнтація та кар’єрне консультування: сучасні виклики
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Вiра Петрiвна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Андросович Ксенія Анатоліївна.
Матеріали тренінгу «Профілактика емоційного виснаження вчителів»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Сологуб Анатолій Іванович, Луценко Тетяна Миколаївна.
Концепція креативної середньої освіти
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Новогородская (Нагнибеда) Марина Максимовна.
Концептуальное выявление профессионально важных качеств художественно одаренной личности ребенка
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Міронець Артем.
Я - переможець національного етапу XХVІ Міжнародної конференції юних дослідників
8. АНАЛІТИКА
8.1. Якубовська Марія Станіславівна, Стахів Марія Олексіївна.
Cистема аксіологічних засад в архетипі поєднання науки та практики життя
8.2. Ковальова Оксана Анатоліївна.
Аналіз досвіду Об’єднаних Арабських Еміратів з вивчення проблеми обдарованості