1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Киричук Валерій Олександрович, Руденко Сергій Антонович.
Вплив медико-психолого-педагогічних факторів на здоров’я дітей закладів загальної середньої освіти
1.2. Котирло Тамара Володимирівна.
Проблеми освіти дорослих: теоретичні аспекти
1.3. Халилова Наргиза Икромалиевна.
Развитие рефлексии как главное условие формирования нравственности личности
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Андросович Ксенія Анатоліївна.
Проблема соціалізації обдарованих учнів в умовах освітньої установи: вплив соціальних мереж
2.2. Доротюк Валентина Іванівна.
Дослідження особистості учня з метою допрофесійної підготовки
2.3. Kurbanov Ihtiyor.
The Main Role of Professional Competence Teacher of the Modern Times
2.4. Маъмуров Баходир Бахшуллаевич.
Нравственно-эстетическое воспитание учащихся средствами литературных произведений
2.5. Ткаченко Лідія Іванівна.
Cтруктурна модель педагогічної підтримки соціалізації учнів із застосуванням Інтернет-технологій
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Мартинюк Ульяна Володимирівна.
«Літературна вітальня» – програма позакласної діяльності із зарубіжної літератури
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Федорова Ніна Федорівна.
Авторська програма для позашкільної освіти «Основи гри в шахи»
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Білик Жанна Іванівна, Чернецький Ігор Станіславович, Поліхун Наталія Іванівна.
Реалізація STEM-підходу до навчання у процесі комплексних досліджень природних об’єктів рідного краю
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Волинська Людмила Вікторівна.
Обдаровані діти – майбутнє української нації
8. АНАЛІТИКА
8.1. Кравчук Ольга Павлівна.
Соціально-політичні та наукові тенденції як дидактичні умови реалізації освітніх ідей