1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Шевців Зоя Михайлівна.
1.2. Мельник Марина Юріївна.
Проблема обдарованості в теорії і практиці вітчизняної педагогіки в першій половині хх століття
1.3. Дідик Лучезара Анатоліївна, Постова Катерина Григорівна.
Система методичного забезпечення інноваційного навчального закладу
1.4. Маслюк Андрій Миколайович.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Рева Олексій Миколайович, Камишин Володимир Вікторович, Трушковський Костянтин Юрійович, Баранова Марина Анатоліївна.
2.2. Андросович Ксенія Анатоліївна.
2.3. Волошина Алла Леонідівна, Олійник Леонід Геннадійович, Сичевська Людмила Євгеніївна.
«Козацька Світлиця» як осередок міжособистісного спілкування в українському етнокультурному просторі
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Пастушенко Світлана Віталіївна.
Шедеври народжуються на кінчиках дитячих пальчиків (гурток «Умілі руки»)
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Лисиця Марія Іванівна.
«Несерйозно про серйозне або математика – це круто!» Конкурсно-розважальна програма з математики
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Чорний Віктор Олександрович, Ємець Вікторія Василівна.
Адміністративно-правове регулювання освіти здібних та обдарованих дітей в Австрії
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Орехівський Євген Федрович, Комашко Катерина Станіславівна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Соколовська Наталія Броніславівна.