1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Шевців Зоя Михайлівна.

Педагогічні умови формування соціально-педагогічної компетентності  у майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної освіти

 

1.2. Мельник Марина Юріївна.

Проблема обдарованості в теорії і практиці вітчизняної педагогіки в першій половині хх століття

 

1.3. Дідик Лучезара Анатоліївна, Постова Катерина Григорівна.

Система методичного забезпечення інноваційного навчального закладу

 

1.4. Маслюк Андрій Миколайович.

Творчість Тараса Шевченка крізь призму матеріалістичних поглядів Г. Костюка та психоаналітичних С. Балея та Я. Яреми

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Рева Олексій Миколайович, Камишин Володимир Вікторович, Трушковський Костянтин Юрійович, Баранова Марина Анатоліївна.

Застосування уточненого варіанту методу розстановки пріоритетів для встановлення коефіцієнтів значущості оцінок 12-бальної шкали

 

2.2. Андросович Ксенія Анатоліївна.

Проект інтерактивної психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованих старшокласників

 

2.3. Волошина Алла Леонідівна, Олійник Леонід Геннадійович, Сичевська Людмила Євгеніївна.

«Козацька Світлиця» як осередок міжособистісного спілкування в українському етнокультурному просторі

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Психологічні відмінності персоналу освітніх організацій з позитивною та негативною інноваційністю − показника конкурентоздатності

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Пастушенко Світлана Віталіївна.

Шедеври народжуються на кінчиках дитячих пальчиків (гурток «Умілі руки»)

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Лисиця Марія Іванівна.

«Несерйозно про серйозне або математика – це круто!» Конкурсно-розважальна програма з математики

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Чорний Віктор Олександрович, Ємець Вікторія Василівна.

Адміністративно-правове регулювання освіти здібних та обдарованих дітей в Австрії

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Орехівський Євген Федрович, Комашко Катерина Станіславівна.

Таланти Полісся

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Соколовська Наталія Броніславівна.

Аналіз зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю Інституту обдарованої дитини НАПН України у 2016 році

 

 

 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019