1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Камишин Володимир Вікторович, Рева Олексій Миколайович, Трушковський Костянтин Юрійович.
1.2. Грицишина Таїсія Іванівна.
Соціалізація дітей старшого дошкільного віку як соціально-педагогічна проблема
1.3. Онопченко Галина Василівна.
Он-лайн тестування як компонент системи виявлення обдарованості у дітей
1.4. Ткаченко Лідія Іванівна.
Інтернет-мережа: педагогічні можливості у розвитку обдарованих учнів
1.5. Зінченко Світлана Володимирівна.
Ціннісні орієнтири сучасного викладача: особистісний аспект
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Постова Катерина Григоріївна, Дідик Лучезара Анатоліївна.
2.2. Журавель Тетяна Олексіївна, Соколова Наталя Олегівна.
Інтегроване навчання – основний складник STEM-освіти
2.3. Волошина Алла Леонідівна, Олійник Леонід Геннадійович.
«Школа берегині козацького роду» – етнокультурний проект популяризації козацької спадщини
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Лук’янчук Наталія Вадимівна, Рашковська Ілона Владиславівна.
Творче самопочуття вчителя: практичний аспект
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Полющенко Ірина Вікторівна.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Власюк Анна Віталіївна.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Іванюта Ірина Миколаївна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Комашко Катерина Станіславівна.
Розвиток творчої особистості ліцеїста (з досвіду діяльності Радомишльського ліцею)