1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Буркова Людмила Васильевна.
Духовно-нравственная основа развития эмоционального интеллекта человека
1.2. Федрова Ніна Федорівна.
Результат педагогічного покликання – творчість учителя
1.3. Волошина Алла Леонідівна, Олійник Леонід Геннадійович, Сичевська Людмила Євгеніївна.
«Клуб козацького дозвілля» – просвітницький етнокультурний проект Київської Академії Козацтва
1.4. Потоцька Ірина Сергіївна.
Емпіричне дослідження духовності майбутніх вчителів
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Єфименко Тетяна Іванівна.
Фінансування науки як основа формування економіки знань
2.2. Депутатов Владислав Александрович.
Сублимация как главный механизм коррекции аутоагрессивности подростков
2.3. Подшивайлов Федір Михайлович.
Модель мотиваційної сфери особистості
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Власюк Анна Віталіївна.
Тема навчального заняття: Wonders of the World
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Полющенко Ірина Вікторівна.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Чорний Віктор Олександрович.
Система середньої освіти Фінляндії
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Дубова Юлія Олександрівна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Кравчук Ольга Павлівна.
Передумови та реалії формування краєзнавчої компетентності в учнів старшої школи