ОСВІТА ТА РОЗВИТОК ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ

науково-методичний журнал

 

1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Ігнатенко Наталія Віталіївна.

Випереджальні форми технології кооперативного навчання історії у середній освіті

 

1.2. Федорова Ніна Федорівна.

Теорія виникнення педагогічних технологій навчання

 

1.3. Барвіцька Галина Кирилівна.

Сучасні технології проектування навчальних курсів та електронних підручників у контексті інноваційного розвитку фінансової грамотності

 

1.4. Тименко Марія Миколаївна.

Особливості організації профорієнтаційної діяльності в середніх навчальних закладах Англії та України

 

1.5. Волошика Алла Леонідівна, Сичевська Людмила Євгеніївна, Олійник Леонід Геннадійович.

«Козацька світлиця» як осередок науково-популярного знання про Козацтво

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Яцишин Анна Володимирівна, Коваленко Олександр Миколайович.

Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві

 

2.2. Горенко Ольга Миколаївна.

Розвиток наукового світогляду та критичного мислення інтелектуально обдарованих гімназистів в умовах сучасного інформаційного простору

 

2.3. Карпенко Андрій Петрович.

Психодинамічні чинники професійного самовизначення інженерно-технічних працівників

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Дослідження взаємозв’язку вектору «інноваційність» з факторами другого рівня тесту 16 РF – показників конкурентоздатності особистості (за опитувальниками Р. Кеттелла та експрес
діагностики «інноваційності» В. Чудакової)

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Лема Ірина Андріївна, Мельничин Андрій Володимирович.

Організація підготовчого етапу науково-дослідницької роботи учнів у секції інформатики МАН України

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Чумак Надія Іванівна.

Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники (алгебра, 7 клас)

 

5.2. Чумак Надія Іванівна.

Вистава «Математична казка»

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Охріменко Ольга Сергіївна.

Cоціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей у Німеччині

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Стратійчук Людмила Леонідівна.

Світ прекрасного очима дитини

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Пікуль Тетяна Василівна.

Діяльність з обдарованими учнями в умовах профілізації середньої освіти

 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)
© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019-2023