1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Ігнатенко Наталія Віталіївна.
Випереджальні форми технології кооперативного навчання історії у середній освіті
1.2. Федорова Ніна Федорівна.
Теорія виникнення педагогічних технологій навчання
1.3. Барвіцька Галина Кирилівна.
1.4. Тименко Марія Миколаївна.
1.5. Волошика Алла Леонідівна, Сичевська Людмила Євгеніївна, Олійник Леонід Геннадійович.
«Козацька світлиця» як осередок науково-популярного знання про Козацтво
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Яцишин Анна Володимирівна, Коваленко Олександр Миколайович.
Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві
2.2. Горенко Ольга Миколаївна.
2.3. Карпенко Андрій Петрович.
Психодинамічні чинники професійного самовизначення інженерно-технічних працівників
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
Дослідження взаємозв’язку вектору «інноваційність» з факторами другого рівня тесту 16 РF – показників конкурентоздатності особистості (за опитувальниками Р. Кеттелла та експрес
діагностики «інноваційності» В. Чудакової)
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Лема Ірина Андріївна, Мельничин Андрій Володимирович.
Організація підготовчого етапу науково-дослідницької роботи учнів у секції інформатики МАН України
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Чумак Надія Іванівна.
Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники (алгебра, 7 клас)
5.2. Чумак Надія Іванівна.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Охріменко Ольга Сергіївна.
Cоціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей у Німеччині
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Стратійчук Людмила Леонідівна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Пікуль Тетяна Василівна.
Діяльність з обдарованими учнями в умовах профілізації середньої освіти