1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Буркова Людмила Василівна.
Аксіологічний компонент професійних компетентностей для фахівців соціономічних професій
1.2. Федорова Ніна Федорівна.
Деякі питання щодо інноваційної діяльності вчителя
1.3. Волошина Алла Леонідівна, Романчук Наталія Леонідівна.
Козацький просвітницький центр як сучасна модель соціальної допомоги
1.4. Музиченко Ірина Вікторівна.
Вимушені переселенці: проблема соціально-психологічної адаптації
1.5. Міцик Таїса Олександрівна.
Психологічні бар’єри та афект неадекватності як один із факторів образу світу девіантних підлітків
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Косик Вікторія Миколаївна, Попова Марина Андріївна, Стрижак Олександр Євгенійович.
2.2. Яцишин Анна Володимирівна, Коваленко Валентина Володимирівна.
Роль електронних соціальних мереж у розвитку соціальної компетентності обдарованих учнів
2.3. Закомірний Ігор Миколайович.
Підготовка вчителів вечірніх навчальних до роботи з хмаро орієнтованими технологіями
2.4. Мальцев Олег Вікторович.
Соціально-демографічні особливості копінг-ресурсів особистості
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Давиденко Андрій Андрійович.
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Андрейко Тетяна Володимирівна.
Інтерактивний стиль навчання з технологією Microsoft mouse Mischief («Кілька мишок»)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Міленіна Мілена Михайлівна.
Молодіжні субкультури: інтелектуалізація як механізм та технологія конструювання соціальних меж
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Корж Світлана Сергіївна, Радецька Ірина Валентинівна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Барабаш Людмила Володимирівна.
Формування творчих здібностей молодших учнів через проведення колективних творчих справ