1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Мельник Марина Юріївна.

Вивчення особистісних чинників розвитку обдарованої особистості

 

1.2. Яцишин Анна Володимирівна, Яськова Наталія Василівна.

Використання електронних соціальних мереж у діяльності з обдарованими учнями

 

1.3. Коваленко Валентина Володимирівна.

Мультиплікаційна продукція як засіб формування соціальної компетентності учнів молодших класів

 

1.4. Міцик Таїса Олександрівна.

Самопізнання як один із факторів образу світу підлітка

 

1.5. Остапчук Олена Євгенівна.

Розвиток дитячої обдарованості на засадах гуманітарної парадигми освіти

 

1.6. Волошина Алла Леонідівна, Сичевська Людмила Євгеніївна.

Творча діяльність «Козацького Просвітницького Центру» Київської Академії Козацтва

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Коростіль Лідія Анатоліївна, Метейко Алла Володимирівна.

Хімічний колоквіум як складова системи підготовки учнів до олімпіад

 

2.2. Знетиняк Наталія Несторівна.

Очно-дистанційна школа Львівської обласної Малої академії наук як інноваційна форма діяльності з обдарованою учнівською молоддю

 

2.3. Лук’янчук Ярослава Андріївна.

Аналітично-пізнавальна активність учнів: сутність та можливості діагностування у загальноосвітніх навчальних закладах

 

2.4. Мальцев Олег Вікторович.

Соціальні копінг-ресурси особистості як чинники відчуття власної безпеки

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

Особливості професійно-орієнтованої трансформації особистості у процесі інноваційної діяльності для формування її конкурентоздатності (за тестом Р. Кеттелла)

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Ющенко Олена Володимирівна.

«Сорока – ворона»

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Шум’як Наталія Романівна.

Основи кімнатного квітництва (Навчальна програма з позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму)

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Скрипник Алла Іванівна.

Вплив сучасних педагогічних технологій на формування креативності в учнів молодших класів (з досвіду педагогічної діяльності)

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Дудченко Діана Іванівна.

Рідна Одещина плекає майбутню художницю

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Журавель Тетяна Олексіївна, Зюзь Вікторія Валеріївна.

Тайм-менеджмент самостійної діяльності обдарованих учнів

 

 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019