1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Мельник Марина Юріївна.
Вивчення особистісних чинників розвитку обдарованої особистості
1.2. Яцишин Анна Володимирівна, Яськова Наталія Василівна.
Використання електронних соціальних мереж у діяльності з обдарованими учнями
1.3. Коваленко Валентина Володимирівна.
Мультиплікаційна продукція як засіб формування соціальної компетентності учнів молодших класів
1.4. Міцик Таїса Олександрівна.
Самопізнання як один із факторів образу світу підлітка
1.5. Остапчук Олена Євгенівна.
Розвиток дитячої обдарованості на засадах гуманітарної парадигми освіти
1.6. Волошина Алла Леонідівна, Сичевська Людмила Євгеніївна.
Творча діяльність «Козацького Просвітницького Центру» Київської Академії Козацтва
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Коростіль Лідія Анатоліївна, Метейко Алла Володимирівна.
Хімічний колоквіум як складова системи підготовки учнів до олімпіад
2.2. Знетиняк Наталія Несторівна.
2.3. Лук’янчук Ярослава Андріївна.
2.4. Мальцев Олег Вікторович.
Соціальні копінг-ресурси особистості як чинники відчуття власної безпеки
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Ющенко Олена Володимирівна.
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Шум’як Наталія Романівна.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Скрипник Алла Іванівна.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Дудченко Діана Іванівна.
Рідна Одещина плекає майбутню художницю
8. АНАЛІТИКА
8.1. Журавель Тетяна Олексіївна, Зюзь Вікторія Валеріївна.
Тайм-менеджмент самостійної діяльності обдарованих учнів