1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Гоцуляк Юрій Вікторович, Гальченко Максим Сергійович.
Наукова освіта в Україні: теоретичний та нормативно-правовий контекст
1.2. Зємба Беата Анна.
Умови ефективного застосування методів діагностики обдарованих маргінальних учнів
1.3. Кузнецова Алла Анатоліївна.
1.4. Зелений Павло Олександрович.
Особливості обдарованості старшокласників у природничо-науковій сфері навчальної діяльності
1.5. Лук’янчук Наталія Вадимівна.
Психолого-педагогічна модель формування соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Процик Любов Сергіївна.
2.2. Васіна Вікторія Анатоліївна, Середа Світлана Олександрівна.
Виховання дітей засобами музики
2.3. Демірджі Тетяна Василівна.
Аналіз психологічної діяльності з розвитку ідентичності прийомних дітей в умовах замінної сім’ї
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Дацко Оксана Віталіївна.
Програма тренінгу «Навички безконфліктного спілкування учнів»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Банах Світлана Володимирівна.
Тренінг «Їжа та здоров’я» (5–7 класи)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Скрипник Алла Іванівна.
Вплив сучасних педагогічних технологій на формування креативності в учнів молодших клас
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Віценко Лариса Анатоліївна.
Талант – то крапля здібностей та море праці
8. АНАЛІТИКА
8.1. Жерліцин Сергій Олександрович, Жерліцин Назар Сергійович.