1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Барна Христина Василівна.
Ціннісне ставлення до книги у субкультурі старшого дошкільника
1.2. Іщенко Людмила Валентинівна.
Проблема формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку в сучасній педагогічній науці
1.3. Бєлєнька Ганна Володимирівна.
Казка як засіб екологічної освіти і виховання
1.4. Павлюс Марія Василівна.
«Школа сприяння здоров’ю» як основа для формування здоров’язберігаючої компетентності учнів
1.5. Сокуренко Олена Олексіївна.
Розвиток обдарованої дитини дошкільного віку засобами ігрової діяльності
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Шелестова Людмила Володимирівна, Оверчук Оксана Миколаївна.
Експериментальне дослідження особливостей розвитку естетичних здібностей у старших дошкільників
2.2. Журавель Тетяна Олексіївна, Зюзь Вікторія Валеріївна.
Буллінг над обдарованими дітьми – актуальна проблема сьогодення
2.3. Петьков Віталій Анатолійович.
Психолого-педагогічні особливості впливу на неповнолітніх, які випадають за межі загальної норми
2.4. Замелюк Марія Іванівна.
2.5. Андросович Ксенія Анатоліївна.
Аналіз емпіричного вивчення соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів
2.6. Чиренко Наталія Вікторівна.
2.7. Камишин Володимир Вікторович.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Сорока Світлана Василівна.
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Адаменко Наталія Євгенівна.
Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (трудове навчання)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Міленіна Мілєна Михайлівна.
Форми роботи з обдарованими дітьми в Австралії
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Хоменко Зінаїда Іванівна.
Вибір зроблено − буду щасливим!
8. АНАЛІТИКА
8.1. Касперчук Євгенія Олегівна.
Лівша – це вирок чи геніальність