1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Корецька Любов Олександрівна.
Соціальні інституції як осередки розвитку і формування суспільного ідеалу
1.2. Прашко Олена Володимирівна.
Формування особистісних цінностей підлітка у процесі розвитку соціальної компетентності
1.3. Філоненко Мирослава Мирославівна.
Аналіз концепції особистісного становлення фахівця при побудові адаптивно-динамічного навчання
1.4. Щукіна Олена Володимирівна.
Колектив як засіб виховного впливу на особистість
1.6. Твердовська Ольга В’ячеславівна, Власенко Федір Павлович.
Освіта як гуманітарна технологія соціалізації особистості
1.5. Доротюк Валентина Іванівна.
Педагогічні умови професійного самовизначення старшокласників
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Осадчий Іван Григорович.
Інформаційно‑синергетична модель педагогічної культури сучасного вчителя
2.2. Бєляєва Наталія Вячеславівна.
Робота з обдарованою молоддю у вихованні професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів
2.3. Косенчук Ольга Геннадіївна.
2.4. Подшивайлов Федір Михайлович.
Мотивація досягнення та рівень розвитку інтелектуальних здібностей старшокласників
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Устименко Катерина Сергіївна.
Цикл розвивальних занять «Давай познайомимося!»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Адаменко Наталія Євгенівна.
Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (математика)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Мадзігон Василь Миколайович.
Сучасні тенеднції розвитку обдарованих і талановитих дітей в Англії
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Меркулова Світлана Іванівна.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Федорова Ніна Федорівна, Шульга Валентина Миколаївна.
Результати Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель – обдарований учень»