1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Кремень Василь Григорович.
Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін
1.2. Ласкова Анастасія Олександрівна.
1.3. Савченко Юліана Юріївна.
Розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку
1.4. Єзерська Наталія Валеріївна.
Соціально-психологічний супровід обдарованих учнів
1.5. Нестерова Ольга Валентинівна.
До моделі управління навчальним закладом у розвитку обдарованості учнів
1.6. Твердовська Ольга В’ячеславівна.
Теоретико-методологічні засади реформування освітньо-виховної системи
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Павленко Інна Олександрівна.
2.2. Аніщенко Наталія Вікторівна, Мельник Марина Юріївна.
2.3. Корж Світлана Сергіївна, Радецька Ірина Валентинівна.
2.4. Острянська Олена Анатоліївна.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Микитин Оксана Василівна, Семенів Марія Остапівна.
Інтегроване заняття «Проживання емоцій як складова професійного успіху вчителя»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Карташова Любов Андріївна, Пліш Ірина Валеріївна.
«Хмарні» технології в дистанційному навчанні – вимога сьогодення
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Дунець Василь Богданович.
Інституційна підтримка обдарованих дітей у Польщі
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Меркулова Світлана Іванівна.
Талант, що перетворюється на професію всього життя
8. АНАЛІТИКА
8.1. Островерхова Надія Михайлівна.
Санітарно-гігієнічна субсистема уроку та технологія аналізу її ефективності