1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

 

1.1. Кремень Василь Григорович.

Людина як суб’єкт творчої діяльності: інноваційний аспект

 

1.2. Островерхова Надія Михайлівна.

Виховна субсистема уроку та аналіз її ефективності

 

1.3. Буркова Людмила Васильевна.

Рефлексия как механизм развития проектной деятельности одаренных учащихся

 

1.4. Родіна Наталія Володимирівна.

Системні уявлення про копінг у парадигмі марковських моделей

 

1.5. Ткаченко Лідія Іванівна.

Креативність і творчість: сучасний контент

 

1.6. Никитина Ольга Александровна.

Школьное математическое образование в сша как пример моделирования развивающей среды

 

1.7. Ярема Іванна Георгіївна, Сорока Світлана Василівна, Ємець Вікторія Василівна.

Розвиток музичної обдарованості дітей молодшого шкільного віку у загальноосвітніх навчальних закладах України

 

1.8. Затворнюк Оксана Миколаївна.

Формування та розвиток професійного іміджу майбутніх психологів

 

1.9. Радул Сергій Григорович.

Міжособистісна комунікація як детермінанта професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови

 

1.10. Шелестова Людмила Володимирівна.

Пізнання світу та естетичний розвиток старших дошкільників засобами образотворчого мистецтва

 

1.11. Стьопул Валентина Іванівна.

Хто має дар?! А дух?! (У пошуках обдарованості)

 


 

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

2.1. Демченко Вячеслав Васильович.

Психолого-педагогічні особливості підготовки педагогічних кадрів до роботи з обдарованими дітьми

 

2.2. Івахненко Світлана Володимирівна.

Формування компетентностей обдарованої особистості на уроках інформатики

 

2.3. Кульбаба Лариса Миколаївна.

Створення поля креативності обдарованої дитини

 

2.4. Корінна Людмила Віталіївна.

Психологічний супровід та підтримка розвитку обдарованої особистості, формування у неї успішних життєвих стратегій

 

2.5. Войтенко Олена Олександрівна.

Прояв обдарованості учнів як результат професійної діяльності творчого вчителя

 

2.6. Прашко Олена Володимирівна.

Дослідно-експериментальна перевірка розвитку соціальної компетентності підлітків

 

2.7. Грицишина Таїсія Іванівна.

Формування життєвої компетентності обдарованих дошкільників засобами краєзнавчо-туристичної діяльності в умовах дошкільного навчального закладу

 


 

3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ

 

3.1. Чудакова Віра Петрівна.

«Спрямованість мотивації» показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості

 


 

4. МАЙСТЕР-КЛАС

 

4.1. Рыбак Сергей Борисович.

Научиться быстро читать. тяжело? Легко! (часть 1)

 


 

5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ

 

5.1. Шумакова Инна Владимировна.

Песни трудных шахтерских дорог

 


 

6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ

 

6.1. Смуглякова Марина Костянтинівна.

Основні принципи та етапи діагностики виключних здібностей особистості у сучасній системі освіти Канадської провінції Онтаріо

 


 

7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ

 

7.1. Адаменко Вікторія Андріївна.

Любов до професії переливається в уроки творчості, а далі − у серця дітей

 


 

8. АНАЛІТИКА

 

8.1. Мандзій Олег Львович.

Управлінське забезпечення та методичний супровід роботи з розвитку здібностей та обдарувань учнів бережанської гімназії імені Б. Лепкого

 


 

9. ІНФОРМАЦІЯ

 

9.1.Ткаченко Лідія Іванівна.

Результати науково-педагогічного супроводу обдарованості: успіхи й перспективи

 

 

 


 

Щоквартальний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" ліцензується відповідно до

Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 License International (CC BY-NC-SA 4.0)

© ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ, 2019