1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Островерхова Надія Михайлівна.
Психологічна субсистема уроку та технологія оцінювання її ефективності
1.2. Андреева Ирина Андреевна, Темербекова Альбина Алексеевна.
Конструктивная деятельность как средство развития детей дошкольного возраста
1.3. Твердовська Ольга В’ячеславівна.
Синергетичні засади формування творчого мислення особистості
1.4. Мельник Марина Юріївна.
1.5. Бузовська Тетяна Вікторівна.
1.6. Кобзей Наталія Василівна.
Особливості навчання учнівської та студентської молоді з ознаками обдарованості
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Федорова Ніна Федорівна, Піонтковський-Вихватень Богдан Олександрович.
2.2. Лопацька Віра Володимирівна.
Особливості комунікативної компетентності обдарованих старшокласників
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Сидоренко Любов Олексіївна.
Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і сполучень слів за значенням
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Шумакова Инна Владимировна.
Соль – добрая вещь (Евангелие от Луки 9.50). Интегрированная творческая мастерская (7 класс)
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Фурдецька Тетяна Василівна, Молчанова Інна Григорівна.
Обдарованість: виявлення і розвиток
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Меркулова Світлана Іванівна.
Зростає особистість кредо якої – життя в стилі «puro аrt»
8. АНАЛІТИКА
8.1. Тименко Володимир Петрович.
Обдарованість дошкільників за теорією Говарда Гарднера