1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Островерхова Надія Михайлівна.
Пріоритетні наукові підходи до уроку як соціально-педагогічної системи
1.2. Джус Ірина Іванівна.
Особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями
1.3. Андросович Ксенія Анатоліївна.
1.4. Пионтковський-Выхватень Богдан Александрович.
Подходы развития образовательной деятельности с одаренными детьми
1.5. Протас Оксана Любомирівна.
Розвиток творчих здібностей учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу
1.6. Гоцуляк Юрій Вікторович.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Дігтяренко Любов Іванівна.
2.2. Федоринова Наталія Євгеніївна.
Від тих, кому дано багато, багато очікують
2.3. Бабова Наталія Станіславівна, Заячук Ольга Василівна.
2.4. Гарвасюк Ірина Геннадіївна.
Пихологічний супровід обдарованої дитини
2.5. Євдокименко Лілія Миколаївна.
Роль школи та родини у розвитку обдарованої дитини
2.6. Камишин Володимир Вікторович.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Лук’янчук Наталія Вадимівна.
Тренінг комунікативності для старшокласників як інтерактивний метод отримання нової інформації
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Іванішина Любов Михайлівна.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Поескова Галина Ивановна.
Какие умения необходимы одаренному ребенку для того, чтобы преуспеть в жизни
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Давиденко Ігор Юрійович.
8. АНАЛІТИКА
8.1. Романовська Діана Дорімедонтівна, Рибак Лілія Віталіївна.
Стратегія психологічного супроводу підготовки обдарованих учнів до наукової роботи