1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Каряка Леонід Григорович, Кузіна Світлана Іванівна.
1.2. Капыльцова Вера Ивановна.
Особенности обучения одарённых детей в странах Европы
1.3. Кутаєв Олександр Миколайович, Чечель Андрій Валерійович.
Проблеми співвідношення репродуктивного і творчого у вихованні обдарованої молоді
1.4. Ярош Дар’я Борисівна, Мовчан Анна Василівна, Ємець Вікторія Василівна, Ласкова Анастасія Олександрівна.
Інтелектуальний розвиток дітей за допомогою формування інформаційно-освітнього простору
1.5. Деменко Тетяна Ігорівна.
Суб’єкти управління системою виховання учнів загальноосвітнього навчального закладу
1.6. Мельник Марина Юріївна.
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Петрович Ольга Борисівна.
Сучасні організаційні форми позакласної роботи з літературно обдарованими учнями
2.2. Мельникова Олена Леонідівна.
Діагностика та корекція тривожності учнів під час участі в предметних олімпіадах, конкурсах
2.3. Коробко Тетяна Юріївна, Куриленко Наталія Яківна.
Навчання елементів грамоти – успішний старт з розвитку у дитини спеціальних здібностей
2.4. Морщ Любовь Яковлевна, Алёхина Елена Валерьевна.
2.5. Будій Надія Дмитрівна.
2.6. Камишин Володимир Вікторович.
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна.
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Рибак Сергій Борисович.
Методи запам’ятовування інформації. Знайомтеся: метод гачків
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Іванішина Любов Михайлівна.
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Гоцуляк Юрій Вікторович.
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Він – майбутнє національного спорту!
8. АНАЛІТИКА
8.1. Буркова Людмила Васильевна.
Образование и экология личности